WITAMY NA STRONIE ZESPOŁU SZKÓŁ PUBLICZNYCH W BIAŁUNIU!
Opcje widoku
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Reset

SZKOLNA WYCIECZKA W KARKONOSZE

20 maja 2019 r. pojechaliśmy na 3-dniową wycieczkę w Karkonosze. Pierwszy dzień rozpoczęliśmy od spaceru do wodospadu Szklarki. Następnie zatrzymaliśmy się w centrum Szklarskiej Poręby, gdzie mieliśmy chwilę czasu wolnego przy skwerze Radiowej Trójki. Największą atrakcją tego dnia było zjechanie letnim torem saneczkowym. Ze Szklarskiej Poręby udaliśmy się do Karpacza, gdzie mieszkaliśmy przez 3 dni naszego pobytu.

Drugiego dnia wybraliśmy się na górską wycieczkę. Wjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym na Kopę, a stamtąd udaliśmy się na Śnieżkę. Po zdobyciu najwyższego szczytu Karkonoszy do Karpacza wróciliśmy malowniczym szlakiem górskim przez najpiękniejsze schroniska: „Strzechę Akademicką” i „Samotnię”. Po powrocie zwiedziliśmy jeszcze świątynię Wang, drewniany kościół sprowadzony z południowej Norwegii. Wybraliśmy się także na spacer po deptaku, gdzie mogliśmy zakupić regionalne pamiątki. Wieczorem zorganizowaliśmy ognisko i w miłym towarzystwie wypoczęliśmy po wyczerpującym dniu.

Ostatniego dnia naszej wycieczki udaliśmy się do czeskiego Adrspach, aby odbyć spacer po Skalnym Mieście. Przechodząc 3,5-kilometrowym szlakiem, podziwialiśmy niesamowite skalne figury. Następnie wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. W środę wieczorem, zmęczeni, ale i bardzo szczęśliwi, zameldowaliśmy się w Białuniu. Z niecierpliwością czekamy na kolejną wycieczkę!

Data dodania: 2019-05-25 21:54:53
Data edycji: 2019-05-26 09:37:22
Ilość wyświetleń: 578

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Zobacz

Kalendarz

Lekcje zdalne

Zobacz podstrony klas i nauczycieli